13 januari 2010. Christian när han tränar armen december 09.

Nu är det länge sen jag skrev. Det har varit så mycket omkring mig och sen har jag jobbat mycket. Jag jobbar bara 50% men i vissa perioder jobbar jag mera. I måndags började skolan för både Petter och Christian vilket var skönt, så man kommer in i rutiner med mat och att barnen kommer i säng. Christian åkte med bussen till Bollnäs i måndags, jag följde med honom upp, vi tog bilen för det var mycket packning, sen var både han och jag trötta.
Det blir så intensivt när det är lov från skolan. Christian har varit på fritids två dagar annars har han varit ledig och varit hemma med mig eller sin pappa. Hela tiden går han efter mig med sin kortlek i handen och frågar om han får åka till sin pappa. Det är psykiskt jobbigt. I onsdags förra veckn jobbade jag dag och Christian var hemma med Juha när jag sen kom hem kom en gammal kompis till mig som heter Laila och hennes kille Jörgen hit, det var jätteroligt, tyvärr skulle jag bort, till kyrkan och sjunga ut julen.
På fredag ska jag hämta Christian på bussen sen ska han vara här i helgen, på lödag ska Jimmy komma hem och sova.
Sen måste jag berätta att Max och Liv har börjat på dagis, dom började med inskolningen i måndags och än så länge har det gått bra. Sandra och barnen var hem på måndagkväll för Juha fyllde 48 år då. Det är alltid roligt när dom kommer. Sen var Sandra snäll och skruvade ihop en hylla som Petter fick i julklapp.
Nu är det ca -15 grader ute och jag och Juha ska ut med hundarna, lite gruvsjukt, kallt och mörkt. Ska snart återkomma och skriva mera. Ska försöka med kort igen. Förra gången gick det inte.

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att du skrivit lite igen..saknar att få läsa om hur du har det...kul att du fått med en bild också...kram till dig

2010-01-13 @ 23:06:40
Postat av: Charlotte Rosen

hejJag följer din blogg,tycker ni alla är så fantastiska. Alldeles svettig när jag läser,intressant,mycket jobb, och en del ensamhet. Men ,en stark familj,så kul att få se bilder,speciellt för oss som inte känner dej, hm...personligenSkriv mera, jag behöver det som är ung farmor till ett barn med svårigheter.Barnbarn..menar jag.Men jag bryr mej mycket!! Kram till familjen!!Farmor Lotta!

2010-08-10 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0