Två dagar kvar till jul

Ska snart åka och jobba, har tagit på mig ett extra pass behöver pengar. Juha är varslad från Januari, vilken trevlig julklapp. Annars är det som vanligt. Satt och fyllde i pappaer på söndagkväll om Christians behov inför boendet som vi har fått från juni. Skrev att han sover nätterna igenom för det mesta, söndagnatt halv tre var han uppe och tände alla ljus och kom in och väckte oss. Jag hade jobbat hela helgen och skulle iväg på morgonen igen även Christian skulle upp och i väg på fritids. Efter ett tag släckte jag ner och han gick väl och lade sig för det gjorde jag. På morgonen vid sex var han helt slut, men upp kom han.
Jag vill tacka för alla kommentarer, jag skulle mer än gärna göra en sådan resa Hanna. Man vet aldrig, det var ett tag sen.Tyvärr så hjälpte inte akupunkturen på mig vi provade TNS igår och jag ska få hyra det i två veckor. Igår jobbade jag dag sen iväg till Iggesund till sjukgymnasten sen till stan igen och handlade kom hem halv tio, helt slut. Som vanligt har jag köpt för mycket julklappar, börjar tidigt och då drar det lätt iväg, lär mig aldrig. Nu ska jag ut i snön med min hund och posta julkort, sen iväg och jobba börjar halv två till kvart över nio.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Eva här får du min blogg adress www.adi89.blogg.se :)

2009-12-25 @ 16:37:02
URL: http://adi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0