Min familj

Jag har en pappa sm br med sin sambo på samma ort som mig, vi träffas när någon fyller år, jag vet inte varför det har blivit så, så det blir inte så många gånger på ett år. Vi firar inte jul tillsammans heller. Han brukar komma förbi någon dag före jul med julklappar om vi inte är hemma lämnar han dom på våran inglasade altan.
Jag har två bröder som båda har barn, en har en fru. Förr har vi träffats ganska ofta fast det var kanske mera när barnen var lite mindre. Mina bröder träffas ganska ofta, jag vet inte varför jag har blivit utanför. Jag funderar ofta på det. Det gör mig ledsen. Fast min ena bror har mycket att göra med olika träningar och hans båda barn är med på mycket olika aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Nina.

Hej! Jag kan förstå dig att du blir ledsen av att inte träffa dina nära och kära..

Det är ju så viktigt att ha en bra kontakt med sin "familj" för att man ska må bra i kroppen och i själen..

När man läser det du skriver så blir man lite ledsen men jag förstår att att du saknar en viktig person i ditt liv.

Tänker på dig!! kram

2009-12-16 @ 22:20:56
Postat av: Sanna

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 22:32:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0