Lucia kväll

Vi har varit på Lucia inne i Hudik, det var mycket folk där. Jimmy var där med sitt boende. Han blev så glad, har dåligt samvete för att han inte har varit hemma i helgen. Men jag har bara inte orkat. Är trött jobbade förra helgen och jobbar nästa. Det samvetet får jag försöka lära mig att leva med. Det är svårt.
Har pratat med Sandra, hon hade haft det bra i Stockholm, den resan var hon värd. Jag ska åka dit i morgon när jag lämnat Christian på bussen. Han åker till Bollnäs i morgon strax före nio.
Vi har varit och grattat Isak som fyllde 11 år i fredags.
Ofta undrar jag över hur mitt liv skulle ha varit om mamma hade levat. Hon hade nog hälsat på mig tror jag. Hon hade säkert träffat mina barn också och även mina barnbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0