Julstämmning

I dag sen jag jag kom hem från jobbet tog jag sparken och min hund Hedda och vi åkte upp i värsta snöovädret till mammas gra och tände ljus. När jag kome hem hade Juha och Petter börjat klä granen, sen åkte dom iväg på träning då spelde jag julmusik, klädde klart den påbörjade granen. Sen pyntade jag klart det mesta. Det luktar så gott av granen. När jag var klar med det kom Christian hit med sin pappa, jag jobbar i morgon och ska lämna han på fritids, med helt ny personal som han inte känner, hoppas det kommer att gå bra.

En kompis ringde till mig igår för hon hade läst min blogg, hon sade att under alla år som vi har känt varandra har jag inte klagat. En gång har jag gjort det men då sade en nära anhörig till mig att jag nte skulle klaga för jag hade inte pojkarna hela tiden.
Men sorgen av att mina pojkar inte kommer att växa upp till självständiga individer. Nu kommer vi att vara i behov och vara beroende av olika människor resten av livet.....

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som du har lite julstämning hemma i ert hus...

Vi klädde också granen här hemma igår..och visst luktar det gott.Ens bästa vänner vet inte alltid hur man har det eller hur man mår, man håller ibland mycket inom sig istället.Det är ju både på gott och ont....Att blogga har hjälpt mig mycket...Tänker på dig iallafall.Kram

2009-12-20 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0