Gruvar mig

Som alltid gruvar jag mig till helgen när Pojkarna ska komma. Det är min lediga helg från jobbet men det är heltidsjobb hemma. Trots sin ålder ska dom ha hjälp med mycket, som påklädning till viss del, mycket aktivering, dusch. Snart är det jullov också, tre veckors ledighet. Puh........

Sandra ska åka till Stockholm i morgon till sin kompis Hanna, hon blir där över helgen. Hoppas dom får en riktigt mysig helg bara dom två. Det kan hon behöva. Lite avkoppling från barn och vardagen..Det är hennes kille Jimmy som ska vara med barnen i helgen, hoppas det går bra. Jag har sagt till Sandra att han kan ringa mig så kan jag hjälpa till med barnen. Hon tyckte att han kan ringa sin egen mamma om det är något.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Löfgren



Hej på dig!

Här kommer en styrkekram från mig.

Ha en bra helg.

2009-12-11 @ 09:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0