Funderingar

Ofta undrar jag om det finns flera som jag med två barn som har utvecklingsförseningar. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon. Det är mycket att tänka på, allt ska planeras. När Jimmy gick sitt första år i skolan så sade jag till en förälder på skolavslutningen. Vad skönt med sommarlov, slippa allt, det tyckte inte hon, jag förstår henne nu. Jag var ung då och hade mera energi, men eftersom att barnen behöver mig så mycket med stöd och hjälp så kan det många gånger vara semester att jobba. Få vila huvudet lite. Jag märker när pojkarna är hos Hasse är jag lite lugnare. Ofta så jobbar jag när dom är hos sin pappa eller så sitter jag hemma och är bara trött. Åldern har kanske tagit ut sin rätt...

Jag har hittat nyckeln som jag tappade på julaftonen, tur det då, för det var Petters och han hade sin skåpnyckel på samma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0