Fredag

Har varit på mammas grav och tänt ljus, tände ett i min lyckta och två med lock på, det lyser upp så fint, det var alldelset svart på den sida som mamma ligger. Christians pappa hämtade Christian på bussen så jag hann att gå på akupunkturen som jag hade tid för. Så nu sitter jag och väntar på att han ska komma. Det har varit en jobbig vecka på jobbet också med alla förberedelser inför julen, i dag har jag varit med och klätt två julgranar, en kom det en lucia, jättefint. Ringde till Sandra när jag åkte hem då satt hon på tåget på väg till Stockholm.

I kväll ska vi nog titta på idol finalen. Om jag orkar när alla har lagt sig ska jag nog slå in lie julklappar och kolla vilka som det är kvar att handla till.
I dag tycker jag jättesynd om mig själv och mår dåligt, för det första har jag en jäkla värk i ryggen och det strålar ut i benet, sen känner jag mig så himla ensam. Jag har många vänner att hälsa på och gå ut med en kväll. Det är inte ofta det kommer någon till mig, jag vet inte om det är mig det är fel på eller om det är jobbigt med Jimmy och Christian.

Kommentarer
Postat av: twiheart

Var med i tävlingen på min blogg du kan vinna en av twilight böckerna i ljudbok tävligen är sponsrad av earbooks.

http://twiheart.blogspot.com/2009/12/nu-startar-vi-en-ny-tavling-har-pa.html

2009-12-11 @ 16:53:45
URL: http://twiheart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0