30 december 2009

En körig dag på jobbet slutade 14.00, det var skönt att gå därifrån. Kallt ute men otroligt fint, solen skiner och fullt med snö på träden.
Marie, jag och hundarna tog en skön promenad, sen middag och städning innan Christian kom. Han var glad över att komma hit och det var länge sen, inget tjat än om att åka till pappa. Säger till och med att han har längtat efter mig, härligt att höra.
I morgon jobbar jag dag sen på kvällen ska vi åka till Iggesund till Micke och Monika, dom ska bjuda på mat. Vi brukar fira nyår tillsammans.

GOTT NYTT ÅR ALLA SOM HAR LÄST MIN BLOGG OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA 2010, DÅ SKA JAG FÖRSÖKA LÄGGA IN LITE BILDER, SKA BE PETTER ELLER SANDRA VISA MIG HUR MAN GÖR....

Kommentarer
Postat av: Ida

Gott nytt år till dig med. Ja det vore roligt om du kunde få in lite bilder i inläggen också :)

2009-12-30 @ 20:21:28
URL: http://adi89.blogg.se/
Postat av: ulla

Gott Nytt År!



Det blir roligt med lite bilder.



Hälsa familjen!



Ulla

2009-12-31 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0