14 december

En morgon som alla andra, pojkarna trötta, blev lite sent igår. Inte den bästa start för en ny vecka. Fick nästan dra Christian ur sängen. Efter påklädningen tände vi ljus och tittade på julkalendern, sen åt vi frukost. Tog bilen upp till bussen, Christian ville det och gärna för mig, det är mycket packning. Varje fredag kommer han hem med veckans tvätt. Sen ska det packas en ny väska och skickas med på måndagen + en rygga. Det är mycket slit och släp, det är nog därför som jag inte blir bättre i min rygg någon gång.
Har varit till Sandra och hälsat på, satte på mig tomtemasken och knackade på fönstret, Max och Liv blev lite rädd. Sen blev dom glad när jag kom in. När barnen hade ätit lunch tog jag med dom ut, vi gick och gungade, spelade lite boll och bara gick omkring på området där dom bor. Sandra passade på att göra sig i ordning för hon skulle iväg och jobba.
Jag hade tänkt att åka och hälsa på min moster och morbror när jag ändå var i stan, men det blev sent innan jag kom från Sandra och jag ska på akupunktur för ryggen. Åker dit en annan dag. Nu är det dags att gå ut med hundarna dom tittar lite bedjande på mig.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas akupunkturen hjälper. jag prövade det mot min nacke och det hjälpte mig jätte mycket!

Stora kramar!

2009-12-20 @ 20:28:50
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 04:27:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0